FAQ
Hvad kræver det at køre i partybus?
Næsten intet – vi står for kørslen efter aftale med dig. Booking skal foretages af personer over 18 år, eller med forælder/værges godkendelse/ansvar.
Skal man selv skaffe en chauffør til partybus?
Nej - hos os køber du busturen som en samlet løsning, der inkluderer bus med chauffør, musikanlæg, mulighed for at medbringe egne drikkevarer.
Er der drikkevarer ombord i partybus?
Drikkevarer er ikke inklusive - men det er tilladt at medbringe dem selv. Kontakt os for muligheder vedr. tilkøb af catering ombord.
Må man ryge i partybus?
Strengt forbudt. Rygning er ikke tilladt i busserne, der er udstyret med røgalarm, hvilket vil udløse en afgift svarende til rengøring - minimum kr. 2.000,-. Det er muligt at aftale rygepauser.
Hvordan betaler man for partybus?
Du vil ifbm. bestilling blive bedt om at indbetale depositum, der bekræfter din reservation. Det resterende beløb skal, medmindre andet aftales, indbetales inden turen kan begynde - senest kontant på dagen. Vi modtager kun betalingskort efter aftale. Giro-indbetalingskode vil fremgå af faktura, som du betaler nemmest via netbank.
Har du modtaget en faktura er det påkrævet at du anvender FI-indbetalingslinjen til brug ved online-indbetaling. Derved sikres at din betaling registreres korrekt.Kun efter aftale, eller ved betalinger fra udlandet, kan følgende kontooplysninger benyttes til bankoverførsel. Husk at angive turnummer eller anden unik reference. BENYT ALTID FI-KODE/GIROKORT HVIS PÅ FAKTURA
Reg: 5491 Konto: 1719145
IBAN DK5654910001719145
Swift: NYKBDKKK
Det er ikke muligt at foretage deltagerbetaling enkeltvis - depositum og betaling modtages samlet.
Udlejer I en partybus uden chauffør?
I forbindelse med udlejning på dagsbasis (u. chauffør), udfærdiges en lejekontrakt, hvoraf selvrisiko, depositum m.v. fremgår. Husk at medbringe billedlegitimation, kørekort og sikkerhed/depositum.
Kører I partybus i miljøzoner?
Busserne er udstyret med miljøfilter, og må som udgangspunkt gerne køre i indre by.
Aflysning af partybus
Vilkår og betingelser gælder, disse er vedhæftet tilbud, ordrebekræftelse og faktura. Ved aflysning tæt på turens begyndelse påregnes gebyrer. Kontakt os for at aftale nærmere.
Forsinkelse af partybus
Eksterne forhold (force majeure) kan bevirke, at en tur desværre må forsinkes, ændres eller aflyses. Vi tager løbende alle rimelige forholdsregler, men hvis uheldet er ude, foretages en konkret vurdering. Reklamationer skal ske så snart et uventet forhold indtræffer, dvs. til chaufføren under turen, så der er mulighed for at afhjælpe problemet. Generelt er busserne meget vejrbestandige, og aflysninger forekommer meget sjældent.
Kontakt uden for åbningstid
Ved henvendelse på vores telefonnummer +45 46 46 26 00 har du uden for åbningstid mulighed for at blive viderestillet til vagttelefon, der besvarer henvendelser, som ikke kan vente.
Er der musik og lydanlæg i en partybus?
Det anbefales at forberede playliste og enhed, der afspilles fra førerpladsen via minijack-stik, cd, usb og i visse tilfælde bluetooth.
Skader på bus eller inventar
Kontakt straks den ansvarlige for jeres tur samt chaufføren, så vi sammen kan finde en løsning - også af hensyn til sikkerheden.
Opkast, åbning af konfettirør eller tilsvarende medfører gebyr på kr. 1.000.- pr. gang.
Affald, oprydning
Turen er inklusive let oprydning, dvs. at alt affald skal placeres i skraldespande/skraldesække under eller efter turen.